Letnia stylizacja - kombinezon



Jednoczęściowe ubranie, połączenie bluzki i spodni - mowa tutaj o bardzo popularnym w te wakacje stroju, czyli kombinezonie
Wstyd się przyznać, ale nosiłam je jedynie jako dziecko. Z czasem wolałam zakładać po prostu krótkie spodenki i koszulkę.
W te wakacje kombinezony stały się bardzo popularne. Te pastelowe,w paski lub przedstawiające motyw kwiatowy, podbijały media społecznościowe. 
Ja zdecydowałam się na kupno kombinezonu bez ramiączek z motywem kwiatowym. 






  • Kombinezon z H&M (wyprzedaż 20 zł). Kombinezon w takimstylu,motyw zebra dostaniecie TUTAJ.
  • Sandałki Genetic (39 zł)
  • Bransoletka z Aliexpress, przypominająca bransoletki Pandora. Pisałam Wam o niej TUTAJ.
 


A wy lubicie nosić kombinezony latem? A może lubicie je w wersji eleganckiej?

16 komentarzy:

  1. Przyznam że nie zdecydowałam się jeszcze na kombinezon ze względów praktycznych. Żeby skorzystać z toalety trzeba całkowicie się rozebrać 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to niestety jest utrudnienie :D Kombinezon to jednak ciekawe rozwiązanie np. na plaże.

      Usuń
  2. Fajne są takie kombinezonki , bardzo wygodne👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kombinezony. Ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny i dobrze na tobie leży. Wyglądasz naprawdę świetnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię. Mam swój ulubiony od 3 sezonów, i nadal modny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten kombinezon. Ładnie podkreśla Twoją figurę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam kombinezony i zamawiam ich całkiem sporo!
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon. W mojej szafie leżały od jakiegoś czasu 3 nieużywane, ale ostatnio się przełamałam i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że nie przepadam za motywem kwiatowym to ten kombinezon jest śliczny :)
    Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.