See Bloggers 2017


W ten weekend wybrałam się na See Bloggers. Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w tak ogromnym wydarzeniu dla twórców internetowych. Miałam również możliwość wzięcia udziału w wielu warsztatach, prowadzonych przez znane mi marki kosmetyczne. Wróciłam z głową pełną pomysłów i inspiracji. Wiem już co powinnam poprawić oraz nad czym trzeba jeszcze popracować. Jest też kwestia, która mi się nie spodobała i spodziewałam się czegoś zupełnie innego.
Wszystkiego dowiecie się w moim dzisiejszym wpisie.
See Bloggers to największe wydarzenie dla twórców internetowych W Polsce. W dniach 22-23 lipca 2017 w całym festiwalu brało udział około 1500 uczestników. Potraficie wyobrazić sobie taką ilość ludzi w jednym miejscu?

PIĄTEK
Postanowiłam przyjechać do Gdyni już w piątek. Obawiałam się, że w sobotę zjawi się wielu twórców i przez to nie zdążę na moje pierwsze warsztaty.
Całe wydarzenie odbywało się w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym i tam też rejestrowaliśmy się na nie.
Odebrałam swój identyfikator oraz opaskę na rękę, następnie pojechałam do Gdańska do mojej znajomej.


SOBOTA
W sobotę przyjechaliśmy z Arkiem z Gdańska do Gdyni. Na samym początku pojechaliśmy do domu, w którym udało mi się zarezerwować nocleg.
Kiedy zostawiliśmy bagaże od razu udałam się do PPNT.
Na miejscu spotkałam się z Magdą z https://www.instagram.com/mama.gda/ oraz z Bożeną i jej mężem z https://www.instagram.com/mama_trojki.pl/. Zwiedziłam trochę budynek, dowiedziałam się gdzie będę miała warsztaty oraz odebrałam z rejestracji tzw. Dary losu.



WARSZTATY
To był mój błąd. Zapisałam się na zbyt wiele warsztatów w sobotę i nie miałam przez to możliwości dobrze zwiedzić miejsca wydarzenia oraz dowiedzieć się czegoś o kosmetykach, których jeszcze nie znałam.
Brałam udział w różnych warsztatach. Przedstawię Wam krótko czego one dotyczyły.

O składnikach w kosmetykach z Oillan
Warsztaty,które podobały mi się najbardziej. Na nich poznałam kilka blogerek urodowych oraz miałam możliwość dowiedzieć się sporo o składach kosmetyków Oillan. Dodatkowo miałyśmy również bardzo ciekawe zadanie w grupach.
Nie znałam wcześniej tej marki, byłam przekonana, że Oillan to tylko kosmetyki dla mam i ich dzieci.

Tak naprawdę ich kosmetyki są idealne dla osób posiadających suchą i wrażliwą skórę oraz dla osób dotkniętych takimi schorzeniami jak AZS, łuszczycą, a także egzemą. Specjalnie dobrane receptury zawierają substancje aktywne, które kompleksowo rozwiązuję dysfunkcje skóry. Produkty Oillan zawierają gamę wielu hipoalergicznych emolientów.
Na warsztatach mogłam również zobaczyć, jak wyglądają te składniki!





Tajemnice #PEWNOŚCI EFEKT GOSH COPENHAGEN oraz kreowania wizerunku
Było to spotkanie z Mają Sablewską - doradcą wizerunku oraz Anną Muchą - international make-up masterką.
To spotkanie moim zdaniem wyglądało jak wywiad z panią Sablewską. Opowiadała o tym, że każda z nas jest inna, że każda z nas powinna dbać o realizację swoich marzeń. Wspominała również o współpracach zawieranych w blogosferze. Nawet jeśli jakiś kosmetyk jest idealny dla nas, nie musi on być idealny dla naszych czytelników.


O dzieleniu włosa na czworo - czyli wszystko co powinnście wiedzieć o skórze głowy, by ,mieć zdrowe włosy z Pharmaceris
Na warsztatach dowiedziałam się kilku ciekawostek na temat włosów. Dowiedziałam się sporo o produktach Pharmaceris.
Pharamceris to dermokosmetyki, które zostały stworzone przez zespół ekspertów, którzy łączą dermatologiczne rozwiązania z zaawansowanymi formułami kosmetycznymi. Stworzyli oni preparaty z myślą o różnych typach skóry głowy.
Na warsztatach otrzymałam świetny prezent - peeling do skóry głowy.
Dzięki wykonywaniu peelingu nasza skóra głowy jest odświeżona, a składniki aktywne szybciej się wchłaniają. Takie dogłębne oczyszczanie skóry głowy przy użyciu peelingu jest wskazane przede wszystkim dla osób zmagających się z łupieżem, wypadaniem włosów oraz łysieniem.



Zadbaj o swoje włosy ze specjalistami Michel Mercier - warsztaty dla włosomaniaczek i nie tylko
Nie nazwałabym tego raczej warsztatami. Na spotkaniu dowiedziałam się kilku informacji na temat szczotek Michel Mercier. Zostały nam również zaprezentowane najnowsze produkty marki suche szampony oraz pianka do ciała, która oczyszcza skórę bez użycia wody. Idealne rozwiązanie na wyjazd, kiedy nie zawsze na miejscu znajduje się prysznic.
Na warsztatach jedna z pań zapytała osobę prowadzącą o to,dlaczego jej skóra głowy szybciej się przetłuszcza, kiedy ją masuje. Niestety Pani prowadząca nie do końca potrafiła jej na to pytanie odpowiedzieć.
Ja natomiast wiem, że dotykanie skóry głowa sprawia, że zostaje ona pobudzona. W ten sposób zaczyna produkować więcej sebum.



Spotkanie to była przede wszystkim reklamą produktów, niestety nie dowiedziałam się na nim niczego nowego.
W prezencie otrzymałam szczotkę odpowiednią dla moich włosów, czyli dla włosów normalnych.


W czasie wolnym pomiędzy warsztatami odwiedziłam kilka stoisk.
Udało mi się odbyć bardzo ciekawą rozmowę z przedstawicielką Lumene, czyli makijażu hybrydowego.
Zagrałam również w grę na stoisku Play - zniszczenie kosmitów.

Zdjęcie na stoisku Zozoli. Chodziłyśmy wręcz po ścianach razem z Karoliną. 

Zdjęcie z fotobudki Koral z Magdą. 

IMPREZA W STYLU ROCKOWYM
Wieczorem odbywała się impreza w rockowym stylu. Po całym dniu atrakcji byłam strasznie zmęczona,myślałam że nie dam rady wybrać się na imprezę.Udało mi się zapisać jako osobę towarzyszącą Arka. Razem z nim i z Magdą poszliśmy do budynku IV,gdzie odbywało się after party.
Na niej dołączyliśmy do poznej przeze mnie wcześniej Karoliny z Bardziejmiło.



NIEDZIELA
W niedziele wstaliśmy około 9. Nie udało nam się zjawić z Magdą na śniadaniu z Łowiczem. Pojechaliśmy na plażę orłowską , Magda miała ochotę na rybkę.
Po spacerze znów wybraliśmy się do PPNT. Porozmawiałyśmy na stoisku Dermaglin, tak natrafiłam na bardzo ciekawy produkt do skóry głowy - maska z glinką kambryjską. Jestem bardzo ciekawa jej działania. Poszłyśmy na panel: Na czym budować swoją popularność? Czy w dzisiejszych czasach zostaje nam już tylko kontrowersja?
Niestety w dzisiejszych czasach naprawdę trudno się wybić. Zapamiętani zostają zazwyczaj Ci, którzy zbudzają kontrowersję.
Miałam również wybrać się na warsztaty z ChiodoPro, niestety musieliśmy wracać szybciej do domu.

PODSUMOWANIE
Na See Bloggers dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Na warsztatach udało mi się porozmawiać z kilkoma osobami,które podzielają moje zainteresowania.
Udało mi się otrzymać kilka darmowych produktów, sporo z nich to nowości lub po prostu nie znałam tych firm.

Pojechałam na See Bloggers przede wszystkim żeby spotkać innych twórców,dowiedzieć się interesujących informacji aby wreszcie rozruszać swojego bloga.

Niestety wiele osób przyjechało chyba tylko po darmowe gadżety. Na See Bloggers zdarzyła się bardzo nieprzyjemna sytuacja, o której dowiedziałam się kilka dni temu. Ze stoiska Asus zostały skradzione dwa nowe telefony, warte kilka tysięcy złotych. Jeden z blogerów próbował przywłaszczyć sobie fotel, ale na szczęście został powstrzymany. Więcej o całym wydarzeniu możecie przeczytać TUTAJ. Nie wyobrażam sobie jak można wynosić kartony wódki, a potem jeszcze chwalić się tym na Instagramie.
Przez takie sytuacje wiele osób postrzega blogerów, jako tych ,którzy zrobią wszystko dla darmowych gadżetów.

Zdziwiło mnie również nielegitymowanie osób w rejestracji. Zaufanie zaufaniem, ale tak naprawdę każdy mógł przedstawić się jako Paulina z bloga Włosy Takie Szalone i odebrać mój identyfikator na wydarzenie.

Mimo tych kilku nieprzyjemnych kwestii, jestem bardzo zadowolona z tego, że wybrałam się na See Bloggers. Mam nadzieję, że uda mi się spełnić moje wszystkie postanowienia związane z blogiem i za rok również pojawię się na See Bloggers.


8 komentarzy:

  1. Słyszałem o tych spotkaniach chociaż szczerze mówiąc chyba nie wpasowałbym się w ten klimat :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na See Bloggers na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :) Może warto spróbować za rok?

      Usuń
  2. Fajny wpis ! I fajne wydarzenie ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wielkie za spotkanie, miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa relacja z tego wydarzenia dla blogerów. Dużo ciekawych paneli i warsztatów, aż szkoda, że nie mogłem tam być w tym roku. :(

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.