Szukaj na tym blogu

26.06.2017

Aliholizmu ciąg dalszy

Cześć!
Po raz kolejny mam dla Was wpis dotyczący moim zakupów na Aliexpress.
Tym razem pochwalę się częścią moich cudeniek podczas wielkiej wyprzedaży 11.11.
Które produkty okazały się wspaniałe, a który zakup był błędem?
Tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie!

GADŻETY DO PAZNOKCI 
Od kilku miesięcy zajmuję się wykonywaniem hybryd.
Na Aliexpress możemy znaleźć naprawdę WSZYSTKO do stylizacji paznokci.

Stempel marsmallow
Stempel tzw ,,żelowy". W moim przypadku stemplowanie to jedna wielka tragedia.
Wiem,jednak że wiele dziewczyn chwali sobie właśnie ten stempelek.Mój znalazł już sobie nowego właściciela,a raczej właścicielkę.
Taki stempel możecie zakupić TUTAJ.

Stempel gumowy dwustronny
Tak jak w przypadku stempla marshmallow, ten również się u mnie nie sprawdził. Po prostu nie jestem stworzona do wykonywania stempelków. Zostanę przy odbijaniu pieczątek z ziemniaka na kartce papieru.

Szklany pilnik
Szklane pilniki nie niszczą paznokci,jak te zwykłe metalowe. Mój towarzyszy mi zawsze. Dzięki malutkiemu rozmiarowi mieści się idealnie do mojej torebki, nawet tej najmniejszej. Niestety nie znalazłam aktualnego linku do niego.

Cyrkonie 100 szt.
Cyrkonie do ozdabiania paznokci w różnych kolorach. Malutkie cyrkonie,przyklejam je klejem do paznokci lub wtapiam w nieutwardzony top. 
Ozdoby możecie zakupić TUTAJ, do wyboru wiele kształtów i kolorów.

Bransoletka jak Pandora
Bransoletka w stylu popularnych bransoletek na charmsy z Pandory,
Bardzo ją lubię, choć ciężko się ją otwiera, Bez pomocy drugiej osoby pewnie musiałabym chodzić w niej na stałe. 
Przy mierzeniu obwodu ręki warto dodać 1,5 cm. 
Znajdziecie ją TUTAJ.

Zegarek a'la Cluse
Zegarek w stylu marki Cluse. Zegarek ma dosyć sporą tarczę, jest do ułatwienie dla osób z krótkowzrocznością ( dla mnie idealny).  Nie odbarwił się, baterie ne były wymieniane.
Niestety mój link nie jest już aktywny,ale jest ich bardzo dużo na Ali.

Pierścionek srebro 925
Pierścionek z wybitą próbą srebra 925. Przyszedł zapakowany w śliczne pudełko z kokardką.
Idealny na prezent.  
Możecie go sobie kupić o TUTAJ.
Kosmetyczka Panda
Kiedy tylko zobaczyłam te oczy stwierdziłam,że muszę ją mieć. Kosmetyczka jest bardzo miła w dotyku, jest pojemna. Mieszczę w niej wszystko co jest mi potrzebne do codziennej pielęgnacji i makijażu.
Śliczną pandę znajdziecie TUTAJ

Komplet szalik + czapka
Początkowo komplet bardzo mi się podobał. Nie śmierdział, a po wypraniu był w idealnym stanie. Nosiłam ten komplet prawie całą zimę. Pod koniec stycznia ponownie wyprałam go. Po tym ostatnim braniu z materiału zrobiła się zwykła szmatka. Komplet nie nadaje się już do użytku. Czapka służy mi do wykonywania sauny dla włosów. 
Jeśli ktoś byłby zainteresowany kompletem,zapraszam TUTAJ

Przy zakupionych przeze mnie produktach nie ma podanych cen. 
Wartość dolara każdego dnia zmienia się.
Ja kupowałam produkty na promocji 11.11. Ceny znacznie różniły się od tych, które podane są teraz. 

Lubicie posty dotyczące moich zakupów z Aliexpress?

22 komentarze:

  1. ja się ostatnio wyleczyłam z ali, ale to dlatego że nie mam potrzeby puki co kupowania. Zacznę za miesiąc, muszę uzupełniać szafę na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na ostatnią paczkę z kulką do kluczy! Przyda się mały odwyk :D

      Usuń
  2. Na ali zamówiłam sporo pędzli i praktycznie ze wszystkich jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandzioch jest przesłodki ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam za sobą pierwsze zamówienie na Ali i faktycznie można popaść w aliholizm :D W szczególności ta darmowa dostawa kusi ;p
    Kosmetyczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie darmowa dostawa to świetna opcja :) u nas przy zakupie jednej rzeczy trzeba się wykosztować ok. 10-15 zł.

      Usuń
  5. Ja, mój tata i chłopak ostatnio zachorowaliśmy na aliholizm :D Ja to już w ogóle... zamówiłam 3 takie zegarki jak Twój (srebrny, różowe złoto i z kolorowym paskiem). Ciekawe jak się będą prezentować na żywo ;) Oczywiście obowiązkowo pędzle i etui na telefony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nic nie mów o etui! Co chwila je zmieniam :D

      Usuń
  6. Świetne zdobycze, sama uwielbiam zakupy na Ali :)
    Czekam na kolejne wpisy!
    Pozdrawiam i zapraszam ❤
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na razie mam uraz do ali bo dwa moje zamówienia przepadły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie :( ale dostałaś zwrot?
      Do mnie też kilka rzeczy nie dotarło, na szczęście były to tylko takie do 1$ maksymalnie.

      Usuń
  8. Ja właśnie dzisiaj złożyłam aż 3 zamówienia. Mają mnóstwo cudów na patyku no i ciekawa jestem jak będą na żywo wyglądać ;/0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze staram się wybierać rzeczy,które posiadają feedbacki :)

      Usuń
  9. Nigdy ni zamawiałam na Ali, chociaż wiele razy miałam ochotę.
    Myślę, że w końcu musi być ten pierwszy raz :D
    Obserwuje :)
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jakoś nie mogę alliexpres.. odstrasza mnie watpliwa jakosc niektorych produktów i długi czas wysyłki :(
    obserwuje ;)
    pozdrawiam
    fashiolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre produkty są naprawdę świetne i tanie, wystarczy po prostu dobrze czytać opinie w aukcjach.
      Pozdrawiam!

      Usuń

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.