Szukaj na tym blogu

19 cze 2017

AKTUALIZACJA CZERWIEC

Kochani!

Przyszła pora na kolejną aktualizację moich włosów. Na pewno wielu z Was zdziwią moje plany na lipiec, a niektórzy z Was już je znają. W przypadku włosomaniaczek taka zmiana jest naprawdę ogromna, jednak naprawdę wskazana i potrzebna.
Co planuję zmienić? Tego dowiecie się w dzisiejszym wpisie.

Patrząc na zdjęcia w AKTUALIZACJI MARCOWEJ,widzę że moje włosy potrzebowały zmiany. Zależało mi bardzo na tym,żeby włosy były bardzo długie. Niestety ucierpiały na tym i około 10 cm włosów nadaje się niestety do ścięcia.
Każdy popełnia błędy, a w moim przypadku sama zignorowałam wołanie o pomoc moich włosów.

Aktualnie moje włosy są bardzo długie. Poza tym są też postrzępione,pokruszone,połamane i rozdwojone.
Najlepiej cały czas chodziłabym w koczku lub w warkoczyku. Ten stan przypomina mi bardzo stan moich włosów z przed trzech lat. Włosy były bardzo długie,cienkie i rozdwojone. Dokładnie trzy lata temu zdecydowałam się na radykalne ścięcie włosów. Na mojej głowie pojawił się dłuższy bob, a włosy od razu odżyły.

Błędy, błędy, błędy...
Błędy jakie popełniłam ostatnimi czasy to suszenie włosów suszarką, noszenie rozpuszczonych włosów, używanie suchego szamponu oraz zaprzestanie używania odżywek/masek po każdym myciu.
Mimo, że zdawałam sobie sprawę z tego, jaki będzie to miało wpływ na włosy.
Niestety brakowało mi czasu,chęci,spieszyłam się.
Efekt jaki udało mi się osiągnąć to suche i rozdwojone końcówki, które nadają się tylko i wyłącznie do kosza na śmieci.
Plany,plany,plany...
Planuję na początek ściąć u fryzjera (obcinanie włosów samemu też nie było dobrym pomysłem) 5 cm włosów. Nie jestem gotowa na ścięcie większej ilości.
Będę odwiedzać fryzjera co 3 miesiące. Chcę pozbyć się tych okropnych wysuszonych końcówek.
Na pewno poświęcę moim włosom o wiele więcej uwagi,wrócę do olejowania oraz nawilżania.

Szampon
Moja pielęgnacja w ciągu ostatniego miesiąca opierała się chyba tylko na myciu ich szamponem.
Do codziennego stosowania używałam Babydream, do oczyszczania stosowałam szampon Stuhr oraz szampon Alterra morela i pszenica.

Odżywki/maski
Niestety używane były przeze mnie bardzo rzadko. Stosowałam maskę Anwen dla włosów średnioporowantych, maskę Ziaja masło kakaowe oraz odżywkę Isana oil care.

Na tym kończy się cała lista produktów, jakich używałam w ostatnim czasie.


Od trzech lat po raz pierwszy przeżywam kryzys w mojej włosowej pielęgnacji. Czasu nie cofnę, ale obiecuję poprawę i zmianę swoich okropnych nawyków.
Trzymajcie kciuki!
Pamiętajcie również,że zbliża się Dzień Ojca. Ja w tym roku skorzystałam z Poczty Kartkowej. Poczta Kartkowa oferuję wiele wspaniałych kartek na różne okazje. Sami możecie wybrać życzenia jakie pojawią się w środku! Mam nadzieję, że mój tata będzie zadowolony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.