Hair Jazz - szybki wzrost włosów czy zwykła porażka?

Cześć Kochani!


Wiele kobiet wręcz walczy o przyrost choć jednego centymetra włosów w miesiącu. Firmy prześcigają się w tworzeniu nowych kosmetyków na szybszy wzrost włosów. My włosomaniaczki wiemy jednak, że najważniejszy jest skład. Kosmetyk może kosztować fortunę, a tak naprawdę w niczym nam nie pomoże, czasem może nawet nam zaszkodzić. A jak spisał się u mnie produkt od Harmony Plus - Hair Jazz? Tego dowiecie się w dzisiejszy wpisie!
Kosmetyki Hair Jazz kilka lat temu wywołały ogromne zainteresowanie w blogosferze. Jedni nie mogą bez nich żyć, a inni po prostu ich nienawidzą. Moja relacja z produktami Hair Jazz jest dość skomplikowana. Niby jestem na tak,ale trochę na nie. Podobnie jest z jedzeniem słodyczy. Są smaczne,słodkie, ale jednak psują nasze zęby i powodują otyłość. To porównanie idealnie pasuje do kosmetyków od Harmony Plus.

http://harmonyplus.pl/


Co mówi nam producent?
,,Hair Jazz udziela gwarancji na 5 wyników:
  • Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
  •  Bardziej miękkie i błyszczące włosy,
  •  Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
  •  Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
  •  Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.''
 Składy
 Składniki odżywki Hair Jazz:
AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, CETEARYL ALCOHOL, ALCOHOL, OVUM SHELL POWDER, BENZYL ALCOHOL, CETEARETH-20,  HYDROLYZED SOY PROTEIN, PARFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMO- NIUM METHOSULFATE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM DEHYDROACETATE, HYDROLYZED KERATIN, CAMPHOR, DEHYDROACETIC CARBOXYMETHYL CHITIN, PYRIDOXINE HCL, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.

Składniki szamponu Hair Jazz:
AQUA, COCO SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE,  ALCOHOL, ACRYLATES/BEHENETH-25 METACRYLATE COPOLYMER OVUM SHELL  POWDER, SODIUM CHLORIDE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, BENZYL ALCOHOL, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PARFUM, CITRIC ACID, HYDROLYZED KERATIN, DL-CAMPHOR, PYRIDOXINE HCL, CARBOXYMETHYL- CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, C.I. 42090, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.

Najważniejszymi składnikami aktywnymi są proteiny keratyny oraz sojowe, witamina B6, chityna oraz jeden z ciekawszych składników: wciąg ze skorupek jajka.
W odżywce jednak na samym początku składu znajduje się parafina. Nie wydaje mi się,żeby była ona pomocna przy wchłanianiu się składników aktywnych. W moim przypadku stosowanie kosmetyków z parafiną powodowało zatykanie porów oraz mieszków włosowych. 
W skład szamponu wchodzi jeden z silniejszych detergentów coco sulfate. Radziłabym nie stosować szamponu przy każdym myciu, jak radzi nam producent. Ja znalazłam dla siebie pewne rozwiązanie. Nie chciałam nabawić się zapalenia mieszków włosowych lub nagłego wypadania włosów.
Na czerwono zaznaczyłam alkohol, może on powodować przesuszenie skóry głowy. 

Cena
Za zestaw szampon (250ml) + odżywka (250ml) zapłacimy 160 zł. Czasem na stronie jest promocja i zestaw możemy zdobyć za 135 zł.
Osobno każdy kosmetyk kosztuje 85 zł. 

Pierwsze wrażenie
Kosmetyki przywiózł mi kurier, były ładnie zapakowane w kartonowe pudełko z logo Harmony Plus. W środku znajdował się list skierowany do mnie.  Był w nim zawarty szczegółowy opis,jak stosować szampon i odżywkę.
Produkty znajdują się w estetycznych tubach, minusem jest jednak ich odkręcanie. Kiedy myję głowę i nie mam założonych okularów, ciężko mi odkręcić kosmetyk.
Na początku strasznie przeszkadzał mi zapach szamponu. Porównałabym go do zapachu lekarstw ziołowych. Myślałam, że nie dam rady go stosować. Powodował u mnie wręcz odruch wymiotny. Na szczęście prawie do wszystkiego można się przyzwyczaić.

Stosowanie
Producent zaleca stosować kosmetyki podczas każdego mycia. Należy najpierw umyć skórę głowy szamponem i pozostawić go na głowie ok. 3 minuty.
Następnie należy spłukać produkt i nałożyć odżywkę również tylko na skórę głowy. Po upływie 3 minut należy spłukać odzywkę . 
Ja jednak postanowiłam nie stosować się do zaleceń producenta. Kto zna najlepiej moje włosy? Po kilku latach bycia włosomaniaczką wiem co pomaga, a co szkodzi moim włosom. Dwa lata temu walczyłam z przeproteinowaniem. Na pewno po używaniu kosmetyków według zaleceń miałabym znów ten sam problem.
Włosy myję średnio co trzy dni. Stosowałam na przemian szampon Hair Jazz oraz mój ulubiony szampon do codziennego stosowania Babydream.
Przed użyciem szamponu Hair Jazz, najpierw zabezpieczałam włosy na długości maską Kallos Blueberry lub maską kakaową firmy Ziaja. 
Nakładałam niewielką ilość szamponu na dłoń i następnie masowałam nim skórę głowy przez około dwie minuty. Następnie pozostawiałam szampon i maskę na włosach na około 5 minut.
Wiele dziewczyn skarżyło się na produkty Hair Jazz właśnie ze względu na przeproteinowanie. Myślę, że niektórzy stosowali produkty na całą długość włosów. 
Po upływie czasu  płukałam włosy letnią wodą. Następnie po odsączeniu ich w ręcznik nakładałam na skórę głowy odżywkę Hair Jazz, a na długość włosów nakładałam złotą odżywkę z Isany lub maskę Seri miodową. 
Całość trzymałam na głowie około 10 minut. Po upływie czasu płukałam włosy letnią, a następnie chłodną wodą aby domknąć łuski włosów. 

Produkty Hair Jazz stosowałam przez cały miesiąc w lutym, w marcu zrobiłam przerwę 2 tygodniową, po czym ponownie przez 2 tygodnie stosowałam kosmetyki Harmony Plus. 
W sumie moje testy trwały półtora miesiąca. 
Dlaczego jednak zdecydowałam się na dwutygodniową przerwę?
Na głowie zaczęły pojawiać mi się czerwone krostki. Pojawiły się zapewne przez parafinę w składzie odżywki. Mieszki włosów zostały zatkane i doszło do zapalenia. 
W przerwie stosowałam szampon Olsson oraz Babydream

Efekty
Przy linii czoła pojawiło mi się mnóstwo babyhair oraz mini grzywka. Teraz ma już około 5 centymetrów. 
 Włosy zagęściły się i...naprawdę sporo urosły.
W ciągu dwóch miesiącu urosły 4,5 cm. Średnio daje nam to 2,25 cm miesięcznie. W moim przypadku,gdzie włosy rosną mi średnio 1,5 cm miesięcznie, jest to naprawdę rewelacyjny wynik.
Niestety efektem stosowania kosmetyków Hair Jazz są nawracające czerwone krostki na skórze głowy.
Nie doświadczyłam przeproteinowania włosów, jednak jeśli stosowałabym produkty wedle zaleceń producenta na pewno pojawiałoby się. 

Podsumowanie
Wracając do słów producenta, które podałam na początku wpisu:
  • Wzrost włosów NIE był trzykrotnie szybszy
  • Włosy były miękkie i błyszczące, ale za sprawą używanych przeze mnie masek i odżywek
  • Włosy są mocniejsze, dłuższe oraz gęstrze
  • Zmniejszyła się liczba wypadających włosów 


    Czy poleciłabym Wam Hair Jazz?
    Jest wiele szamponów oraz wcierek do włosów o podobnym lub o wiele lepszym działaniu niż produkty od Harmony Plus. Jeśli macie możliwość przetestować produkty to warto spróbować. Jednak cena w tym przypadku nie idzie w parze z jakością. Kosmetyk spowodował u mnie szybszy wzrost włosów oraz pojawienie się babyhair, jednak spowodował również pojawienie się czerwonych krostek na skórze głowy. Włosy także o wiele szybciej były przetłuszczona, kiedy stosowałam szampon i odżywkę Hair Jazz. 
    A czy Wy stosowałyście już te produkty? 

    Chciałabym zaprosić również osoby,które tak jak ja uwielbiają pisać, do zapoznania się z ofertą portalu Warto Wiedzieć Więcej.

5 komentarzy:

  1. Używałam go jakiś czas temu. Odczucia - podobne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, faktycznie dziwna sprawa z tymi krostkami :/ Dla mnie to zupełna nowość, ale po Twojej recenzji chyba sama rzeczywiście bym się na tą markę nie pokusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusił mnie okropnie ten zestaw, ale skoro włosy nie urosły trzykrotnie więcej to podziękuję. + obserwuję i zapraszam do mnie http://lubietestowac.blogspot.com/2017/05/zaczynamy-testowanie-spirulina-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśle, że nawet jeśli po stosowaniu produktu włosy nie rosną jak szalone to chyba i tak warto jest stosować ten szampon,aby je wzmocnić. Super Recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej bym nie kupiła. Tak jak napisałaś - jest wiele tańszych, a równie dobrych sposobów na polepszenie stanu włosów i przyśpieszenie wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.