Szukaj na tym blogu

19 kwi 2017

KONKURS Z NIESPODZIANKĄ

Chciałabym bardzo podziękować Wam za tą magiczną liczbę 100 obserwatorów na moim blogu!
To dzięki Wam mam coraz więcej nowych pomysłów. 

Przychodzę dziś do Was z małą niespodzianką.
Dla moich stałych jak i nowych czytelników postanowiłam zorganizować KONKURS z NIESPODZIANKĄ.
Lubicie niespodzianki?


Zapraszam


BOX Z NIESPODZIANKĄ

ZASADY
* Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem mojego bloga
* Należy również dodać komentarz z odpowiedzią na pytanie:
JAKA JEST TWOJA ULUBIONA PORA ROKU?

* Dodatkowe punkty:
Każdy może otrzymać +1 za udostępnienie informacji w social mediach o konkursie.
Dodatkowo KAŻDY kto polubi mój Fanpage oraz będzie moim obserwatorem na Instagramie otrzyma +2
W sumie można zdobyć +4!

REGULAMIN
1. KONKURS trwa od 19 kwietnia do 1 maja
2. Ogłoszenie wyników odbędzie się po trzech dniach od zakończenia
3. Organizatorem konkursu jestem ja Paulina z Włosy takie szalone
4. Fundatorem nagród również jestem ja
5. Wartość nagrody ok.60 zł
6. Pokrywam koszty przesyłki tylko na terenie Polski
7. Niniejszy konkurs nie jest grą losową
8. Zwycięzca powinna skontaktować się ze mną mailowo: rychterpaulina1@gmail.com
9. Konkurs odbędzie się pod warunkiem,że weźmie w nim udział co najmniej 20 osób


WZÓR ZGŁOSZENIA
Obserwuję bloga jako Jan Nowak.
Moją ulubioną porą roku jest jesień.
* udostępniłem informację o konkursie na facebooku [ link]
*lubię Fanpage jako Jan Nowak, obserwuję na Instagramie jako JNowak





24 komentarze:

  1. Obserwuję bloga jako Magdalena Nacel
    Moją ulubioną porą roku jest jesień
    Lubię fanpage i obserwuję na Instagramie jako Magdalena Nacel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę jeszcze większej liczby stałych czytelnikow;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako Anna Minko
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna! kwitną moje ulubione kwiaty :)
    * udostępniłem informację o konkursie na facebooku https://www.facebook.com/anna.minko.9?hc_ref=NEWSFEED
    Lubię fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako Sylwia Orzechowska
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna
    * udostępniłem informację o konkursie na facebooku : https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/708883102650361?pnref=story
    *lubię Fanpage jako Sylvia Orzechowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako Jasmine Vise
    Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie wiosna
    * udostępniłem informację o konkursie na facebooku https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1954113711476165?pnref=story
    *lubię Fanpage jako Bernadetta Bomba
    obserwuję na Instagramie jako -

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie:)
    Obserwuję bloga jako Jolanta Marcinkowska
    Moja uluboną porą roku jest jesień:)udostępniam informację o konkursie na facebooku
    https://web.facebook.com/jolanta.marcinkowska.9
    lubię funpage jako Jola Marcinkowska
    obserwuję na instagramie jako: jolamarcinkowska
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwujemy bloga jako: Mysia Familia
    Naszą ulubioną porą roku jest lato, ponieważ możemy wylegiwać się leniwie na balkonie pełnym kwiatów z pyszczkami błogo wyciągniętymi w stronę gorącego słońca i ze smakiem zajadać lody :)
    * Udostępniliśmy informację o konkursie na FB: https://www.facebook.com/mysiafamilia/posts/1402973289767819
    * Lubimy Fanpage jako: Mysia Familia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako Marzycielka Patty
    Moją ulubioną porą roku jest lato.
    obserwuję na Instagramie jako opssmyjustin

    OdpowiedzUsuń
  10. Hanna B
    Lato
    instagram - rappx33

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako Kasia Piątkowska
    Moją ulubioną porą roku jest jesień. To czas zadumy i refleksji. Co daje mi najpiękniejszego? Dywany złotych liści w parkach :)
    Udostępniłam informację o konkursie na Facebooku: https://www.facebook.com/kasia.piatkowska.92/posts/1455853424436305?pnref=story
    Lubię Fanpage jako Kasia Piątkowska, obserwuję na Instagramie jako piatkowska.k

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako Luisia M.
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna, choć do niedawna byłam przekonana, że oddałabym wszystko za odrobinę 30 stopni w cieniu. Teraz wiosna kojarzy mi się z rosnącymi liśćmi, dobrymi zapachami i dłuższymi porankami. Chciałabym, aby nigdy się nie kończyła!

    Lubię Fanpage jako Luiza B, obserwuję na Instagramie jako Luistrasza.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako Angelika(Pietrucha)
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna, bo wszystko budzi się do życia, staje się kolorowe i promienne. Lubię ją także za to, że jest zmienna i nigdy nie wiadomo co przyniesie.
    * udostępniłem informację o konkursie na facebooku https://www.facebook.com/angelika.kauczor/posts/1406956332702273
    *lubię Fanpage jako Angelika K...

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako Paulina Chojnacka.
    Moją ulubioną porą roku jest lato :D
    * udostępniłem informację o konkursie na facebooku [ link] https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/1204466233012837
    *lubię Fanpage jako Paulina Chojnacka (Cyran), obserwuję na Instagramie jako @paulinchojnac

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    Moją ulubioną porą roku jest: Zdecydowanie lato! To właśnie w tej porze roku mam najwięcej energii, chęci do życia, do działania i realizowania swoich planów. Uwielbiam wyjechać na wakacje, czy chociażby weekend ze swoim ukochanym, znajomymi. Czas wtedy leci dwa razy szybciej, ale wspomnień nie ma końca. Każdy promyk słońca, śpiew ptaków wywołuje u mnie uśmiech na twarzy. ;)
    Baner: http://swiaturody159.blogspot.com
    Obserwuję na Instagramie jako: swiaturoody

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako revqua
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna.
    *lubię Fanpage jako Roksana Naprawa, obserwuję na Instagramie jako roksana.naprawa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ogromną słabość do niespodzianek :D Count me in! :D
    Obserwuję bloga jako Le Bleuet.
    Moją ulubioną porą roku jest.. zimaa ♥. To świeże mroźne powietrze, śnieg (jak dobrze pójdzie :D) i wieczory spędzane w ciepełku domowym :D
    * lubię Fanpage jako Marika W,
    * obserwuję na Instagramie jako LeBleuett

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako Nadia
    Moją ulubioną porą roku jest zima, bo wtedy mogę chować swój tłuszczyk pod grubą warstwą ubrań :D
    *lubię Fanpage jako: Malinowy Skarbiec
    *obserwuję na Instagramie jak: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Aleksandra Chmielewska :)
    Moją ulubioną pora roku jest wiosna, bo jest ani za ciepło ani za zimno :#
    Lubię Fanpage jako Aleksandra Chmielewska+ udostępniłam, a obserwuję na insta jako hippie_sabotage. Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuje bloga jako wiktoria brzózka. Moją ulubioną porą roku jest wiosna, ponieważ nie jest ani za ciepło ani za zimno oraz wszystko zaczyna rosnąć i ślicznie to wygląda. Obserwuje na instagramie jako wiki_to_ja_03 .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako Beata Kandzia.
    Moją ulubioną porą roku jest wiosna, ponieważ wtedy przyroda budzi się do życia, wszystko się zieleni i rozkwita, robi się ciepło i można więcej czasu przebywać na dworze, a to napełnia mnie nową nadzieją i radością.
    * udostępniłem informację o konkursie (w Google+) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/eH5ZcDNUnFA
    *lubię Fanpage jako Beata Kandzia, obserwuję na Instagramie jako - nie, bo nie mam

    OdpowiedzUsuń

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.