Mój pierwszy raz z...

Cześć!

Dziś przychodzą do Was z postem dotyczącym zakupów. 
Pewnie znacie w większości stronę Aliexpress. Niektórzy nazywają ją nawet chińskim/azjatyckim Allegro.
Ja o Ali słyszałam już w tamtym roku, kiedy to kilka moich koleżanek zachwalało na blogach produkty zakupione na tej stronie.
Ja nie byłam do końca przekonana, bałam się że nie otrzymam towaru, a pieniądze zaginą.
Obawiałam się również tego, że produkty mogą okazać się strasznie beznadziejne.
No i przede wszystkim,  dołował mnie długi czas oczekiwania.
30-60 dni na dostawę! Kto to słyszał.
Niestety strasznie się wciągnęłam i zachorowałam na Alicholizm!
W dzisiejszym wpisie dowiecie się, jakie były moje pierwsze zakupy na Aliexpress.
...Pewnego letniego wieczoru Paulina natrafiła na jednym z blogów na recenzję pendrive'a.
Pomyślała sobie, że jej też przydałby się jakiś. 
Tak zaczęła się moja wielka przygoda z Aliexpress.
Poniżej dowiecie się co zamówiłam podczas moich pierwszych zakupów.

Pendrive Sowa 16 gb

Przede wszystkim jest słodki. Zobaczyłam go pierwszy raz i byłam w szoku, że jest tak starannie wykonany. 
Pendrive jest z gumy, trochę utrudnia to ściągniecie jego "głowy". Z czasem jednak na pewno się to poprawi, przy częstym użytkowaniu.
Polecam Wam przede wszystkim tego sprzedawcę. Przy zakupie kolejnych pendrive'ów dostałam od niego zniżkę.
Cena: 13,85 zł
Czas oczekiwania: 3 tygodnie
Ocena: 9/10 
Musiałam odjąć jeden punkt, za tą ciężko chodzącą "głowę".

Kuleczka do kluczy
Link
Cena: 4 zł
Czas oczekiwania: 5 tygodni
Ocena: 10/10

Case na telefon

Pokrowiec pióro
Pokrowiec na telefon jest świetny. Starannie wykonany, posiada również podstawkę.
Można w nim łatwo oglądać filmy,seriale.
Cena: 20 zł
Czas oczekiwania: 3 tygodnie
Ocena: 10/10

Pokrowiec łapacz snów
Ten pokrowiec wykonany jest z twardego plastiku. Mój telefon co jakiś czas spada to tu,to tam. Pokrowiec nigdy nawet nie nadpękł.
Link
cena: 8,20 zł
Czas oczekiwania: 4 tygodnie
Ocena: 10/10

Lakiery hybrydowe

Clavuz
Link 
Cena: 5,20zł/szt.
Czas oczekiwania: 5 tygodni
Ocena: 10/10
Lakier nr 08 trzymał się na paznokciach trzy tygodnie! Po upłynięciu tego czasu,trochę mi się znudził.
Lakier numer 01 nie był jeszcze przeze mnie testowany, jednak mam nadzieję,że sprawdzi się równie dobrze.

Sioux
Cena: 4,50 zł/szt
Ocena: 9/10
Lakier Sioux nr 1 został odkupiony od Pani na grupie na facebook'u.
To śliczny jasny kolor, nie brudzi się jak większość takich odcieni i trzyma na paznokciach również do 3 tygodni.
Odjęłam jeden punkt za okropny zapach,

Gumki do włosów

Myślałam,że gumki będą nieco większe. Te bardziej pasują na dziecięce głowy, jednak na pewno znajdę dla nich zastosowanie
Cena: 5,47/ 30 szt.
Czas oczekiwania: 5 tygodni
Ocena: 6/10
Niestety podczas użytkowania większość z nich po prostu pękała,podczas związywania włosów.
Na szczęście udało mi się wynegocjować zwrot połowy kosztów. 

Kosmetyczka podróżna

Kosmetyczka którą można zabrać do samolotu, do torby podróżnej lub po prostu używać ją na co dzień w domu.
Nie do końca podoba mi się materiał z jakiego została wykonana. 
Na zdjęciach z opinii wyglądała na bardziej porządną.
Jest bardzo pakowna, posiada dwie przegródki.
Jedna z nich jest odpinana, można więc mieć jedną większą.
Cena: 14,43 zł
Czas oczekiwania: 5 tygodni
Ocena: 8/10

Pędzle

Link 
Cena: 15,11 zł
Czas oczekiwania: 7 tygodni
Ocena: 9/10
Niestety był wielki problem z dostarczeniem ich do mnie.
Listonosz nie dostarczył mi ich, poleciały więc z powrotem do Chin,
Na szczęście sprzedawca okazał się w porządku i napisał do mnie wiadomość.
Czekałam na ich ponowne dostarczenie i udało się!
Pędzle są mięciutkie, jedyny minus to,to że strasznie brzydko pachniały.
Na szczęście wystarczyło moczenie i umycie w szamponie Babydream.


Dnia 11.11 była również wielka wyprzedaż na Aliexpress.
Nie do końca była taka opłacalna, ponieważ ceny przed nią zostały bardzo podwyższone.
Ja znalazłam kilka fajnych okazji.
Szykujcie się więc na kolejne recenzje.

A Wy znacie już Aliepxress?





14 komentarzy:

  1. WOW! Tyle tu cudownych rzeczy ^^ Pędzle mega, a ten pendrive wow! Przeuroczy :3 Super rzeczy pozamawiałaś ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pendrive jest świetny , nawet profesor na uczelni był nim zachwycony!

      Usuń
  2. Ja nie zamawiałam, ale słyszałam o Ali wiele dobrego ;) Pędzle w tej cenie to prawdziwy hit... :) Super zakupy ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ali lepiej nie zaczynać,naprawdę wciąga! :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pamiętam dokładnie swoje pierwsze zakupy z alie, oj jak sie bałam co dostane... ale okazalo sie ze wcale nie jest tak strasznie jak opowiadają :) Polecam pędzle uwielbiam je !

    Pozdrawiam :*

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne,że nie. Do tej pory wszystko do mnie dotarło :))

      Usuń
  4. Masz rację Alie potrafi uzależnić, właśnie leci do mnie 25 paczek :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 25!? Ja musiałam wyluzować,bo mnie chłop z domu wygoni :D

      Usuń
  5. Mam pędzle z ali i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej stronie, ale nigdy nie byłam zainteresowana. Teraz jednak gdy wspomniałaś o tym pendrive zdałam sobie sprawę, że pamięć na mojej karcie od aparatu się kończy i potrzebuje jakiegoś pojemnego przechowywacza danych (nie wiem jak się to nazywa ta profesjonalnie). xd Zajrzę na sto procent, bo ten czas oczekiwania mnie nie odstrasza. :P

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj doszła do mnie pierwsza paczka z Aliexpres, kilka innych jest w drodze, chyba tez się wciągnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zakupy na aliiexpress, przede wszystkim tanio :)
    Mam takie same pędzle oraz kosmetyczkę podróżną :)

    + dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszam również do mnie :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.