Jak przygotować się na nadchodzące mrozy?

Pamiętacie te czasy, kiedy od razu po wyjściu z domu zdejmowało się czapkę, a bluzki odsłaniające całe plecy były na topie?
 W czasach gimnazjum bycie chorym, oznaczało siedzenie w domu. Czasem nawet poszło się do lekarza i wzięło jakąś tam receptę na antybiotyk. Brało się go, a potem znowu łapało nas choróbsko.
Przecież po co nosić czapkę? 

Na szczęście teraz wiem, że nawet w tej nieszczęsnej czapce można wyglądać ładnie.
Jesteście ciekawi, jak ja przygotowałam się na nadchodzące mrozy?
Zapraszam!



Czapka,szalik 
 Pochodzą z Aliexpress, z kupnem zniżkowym 11.11 komplet ten kosztował zaledwie 32 zł.
Trapery
 Zakupiłam je na stronie Czas Na Buty. Podchodziłam nieco sceptycznie do zamawiania obuwia przez internet. Jednak mogę Wam polecić tę stronę z czystym sumieniem. Rozmiary butów podane są również w centymetrach, możemy więc z łatwością wybrać odpowiedni dla nas. Traperki w środku mają futerko, są idealne na zimę.
Kosztowały 79,90 zł. 

Kurtka
Kupiona w sklepie Bershka. Zimowa kurtka w stylu parki. Posiada w środku odpinane futerko, będzie więc idealna również jesienią. Jest bardzo cieplutka.
Kosztowała 270 zł.

Spodnie
Zakupione w sklepie KappAhl, kilka lat temu, kiedy jeszcze ten sklep był w moim mieście.
Spodnie ala legginsy. Mimo tych kilku lat i wielu prań wciąż są w idealnym stanie.


A jak wygląda Wasza zimowa garderoba?
Nie boicie się tych minusowych temperatur?




7 komentarzy:

  1. Woow jaki fajny post pisz dalej zdjęcia dobrze wykonane buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka :) Chyba kojarzę to miejsce w Koszalinie :) http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze też z Koszalina?:D
      A zdjęcia robione akurat w parku, na pewno kojarzysz.

      Usuń
  3. Bardzo ładna czapeczka! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie jako geniusz roku wybrałam sobie kurtkę, która zbyt ciepła nie jest, ale ładna i teraz ciepię katusze :D Przydałaby mi się właśnie taka, jaką masz. Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zrobione :) Cieszę się, że mój post Ci się przydał <3
    DZIĘKUJE ZA ŻYCZENIA, BUZIACZKI :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawniej też nie przepadałam za czapkami, ale stwierdziłam, że zdrowie jest najważniejsze i przekonałam się do czapki :) Nawet ładnie w niej wyglądam :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.