Blogowy TAG: 30 pytań O MNIE

Witam!

W blogosferze ostatnio na nowo pojawiły się różne ciekawe TAG'i dotyczące bloggerów.
Jako,że od kilku miesięcy prowadzę już bloga, postanowiłam również wstawić taki u siebie.
W dzisiejszym wpisie możecie się trochę o mnie dowiedzieć.
Zapraszam!


1. Jak masz na imię?
Mam trzy imiona: Paulina Aleksandra Wiktoria

2. Kiedy masz urodziny?
8 czerwca

3. Czy masz partnera?
Mam

4. Czy pracujesz?
Jestem studentką, zazwyczaj pracuję dorywczo lub na 1/2 etatu,ze względu na plan zajęć.
Aktualnie nie pracuję.

5. Do kogo się zwracasz gdy jest Ci smutno?
Zazwyczaj w takich sytuacjach dzwonię do moich rodziców lub płaczę w rękaw mojemu partnerowi.

6. Ulubione jedzenie?
Tort mięsno-warzywny

7. Ulubiona część garderoby?
Spodnie z wysokim stanem

8. Czy masz zwierzątko?
Suczkę rasy york. 

9. Ulubiony przedmiot w szkole?
Język polski

10. Ulubiony napój?
Herbata!

11. Ulubiona piosenka?
Enrique Iglesias - Duele el corazon


12. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Wiktoria, Dalia , Dominik, Kuba

13. Czy uprawiasz jakiś sport?
Czytanie książek się liczy?

14. Ulubiony autor?
Camille Lackberg

15. Ulubiona książka
Mały ksiażę

16. Ulubiony kolor
Różowy

17. Chodziłaś do liceum czy technikum?
Liceum

18. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą?
Tak
( wycieczka do Danii w gimnazjum ) 

26. Czy mówisz w innych językach
Angielski, a gdybym musiała to niemiecki

27. Czy masz rodzeństwo?
Dwie siostry

28. Ulubiony sklep?
New yorker

29. Ulubiony film?
Zielona mila

30. Ulubiony serial?
Gra o tron


Lubicie tego typu wpisy? Czy chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej o mnie?

1 komentarz:

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.