Usta jak milion dolarów? To możliwe z Wibo Million Dollar Lips !

Cześć!

Pewnie każda z Was zakupiła coś na wielkiej wyprzedaży -49% w Rossmanie. 
Mnie również pochłonęło zakupowe szaleństwo.
Zbliża się kolejna promocja.
30 września znów mamy szansę zakupić nasze ulubione kosmetyki tańsze o prawie połowę ich ceny!
Dzisiaj pod lupę idą zakupione przeze mnie pomadki w płynie firmy Wibo.
Seria Million Dollar Lips pojawiła się w sklepach wiosną 2015 roku.
Nie mam pojęcia dlaczego do tej pory nigdy nie miałam ani jednej z tych pomadek w mojej kolekcji.
Zdecydowałam się na zakup 3 odcieni.
1,2 i 3. Ostatniego,czyli nr 4 nie zakupiłam mam już taki kolor szminki.

Pojemność: 3 ml
Cena: 11,29 zł
Trwałość: od 4 do 6 h
Wykończenie: matowe

1. Kolor numer jeden to odcień nude. 
Polecany przez Red Lipstick Monster ,porównywany do pomadek płynnych Kylie Jenner Koko K.
Pamiętajcie na zakupach proście ekspedientki o wyjęcie z szafy lub z magazynu tego odcienia. Ja będąc na promocji znalazłam jedynie tester. Pani przyniosła mi z magazynu nowiutką pomadkę :)  

2. Kolor numer dwa to ładny róż,idealny do podkreślenia ust oraz do jaśniejszego makijażu oczu. Kojarzy mi się z Ole Flamingo z Borjuous 


Ten kolor niestety pokazuje jak bardzo blada jestem. Bardziej będzie pasował do osób o ciemniejszej karnacji.

3. Kolor ostatni  z początku najmniej lubiany. Teraz stał się jednym z moich ulubieńców. Kolor malinowy,nie jest to typowa czerwień. 

Jedną z ciekawszych rzeczy jest fakt,że produkt jest "nie do zdarcia" z naszych ust,
Podczas wieczornego demakijażu mam ogromny problem ze zmyciem produktu z moich ust.

Za taką cenę warto mieć chociaż jedną.
A ty, chciałabyś mieć usta jak milion dolarów?

11 komentarzy:

  1. Przy każdej promocji -49% chciałam kupić nr 1, ale nigdy nie było. Teraz już mnie nie kusi, bo mam sporo innych podobnych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj przekonałaś mnie kochana :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/zadbaj-o-wasciwa-diete-suplement-diety.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten drugi przedstawiony przez Ciebie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kolorki są śliczne :) będę myśleć o podobnych produktach podczas promocji w rossemanie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nr 1 śliczny uwielbiam takie.
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kolory są przepiękne jednak najbardziej podoba mi się kolor 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe wieki nie byłam w rossmanie !! nawet nie wiem jakie tam sa wyprzedaże. Wszystkie kolory śliczne, mi najbardziej podoba się ''nude'' Moze sie skusze;)
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam pomadki. Może się skuszę na te które prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.