Opróżniamy kosmetyczki - pielęgnacja stóp i dłoni

Cześć Kochani!

Kolejny post dotyczący wyzwania z Trusted Cosmetics.
Tym razem opiszę Wam kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp.
Moim zdaniem dłonie to wizytówka kobiet.
Piękne zadbane dłonie oraz dokładny manicure to ideale połączenie.
Niestety ja mam pewien problem, z którym zmagam się wiele lat.
Ja niestety obgryzam skórki w okół paznokci. Taki niezbyt dobry nawyk z dzieciństwa.
Kiedy się denerwuję lub kiedy mi coś nie wychodzi zawsze niszczę swoje biedne skórki.
Na pewno domyślacie się jak potem wyglądają.
Dobrym rozwiązaniem okazało się u mnie robienie paznokci.
Czy to hybrydowe,czy żelowe czy też po prostu pokryte lakierem.
Kiedy mam ładne paznokcie, szkoda mi obgryzać w okół nich skórki.
W tym wpisie jednak będzie o czymś innym.


Moje dłonie pielęgnuję dwoma kremami:

Krem firmy Garnier na pewno każda z Was zna.
Ciekawostką jest krem firmy M&S Beauty.
Krem na bardzo dobry skład. Nawilża i pielęgnuje dłonie.
Ja posiadam krem brzoskwiniowo - migdałowy.
Dodatkowo co jakiś czas wykonuję peeling składający się z cukru, ulubionego żelu pod prysznic oraz kropli oleju np. kokosowego. 

Moje stopy pielęgnuję w podobny sposób.
Co jakiś czas również je peelinguję dodatkowo codziennie używam pumeksu do ich wygładzenia.
Używam jednego kremu,stosuję go codziennie wieczorem.

Krem kupiłam kiedyś w Rossmanie skuszona ceną 99 gr!
Krem jest fajny, choć mógłby być lepszy.
Moja pielęgnacja stóp i dłoni jest raczej uboga.
Jestem wierna podanym kosmetykom od dłuższego czasu.

Pytanie do Was

Jaki polecacie szampon do CODZIENNEGO stosowania?


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty od Garniera , kiedys je stale uzywałam :)
    dodaje
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/no-i-wyzwanie-organizowane-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Garnier jak dla mnie kompletny niewypał, używałam swego czasu i jedyne co po nim czułam to jakby silikonową warstwę na dłoniach. Miałam strasznie suche dłonie swego czasu i ktoś mi go polecił- po miesiącu stosowania nie widziałam efektów.
    Widocznie trzeba trafić na swój kosmetyk- jednym działa, drugim nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam kosmetyków które zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem do rąk z Garnier również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś z Garniera jeszcze nic do rąk nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ten krem w czerwonej tubce od Garniera,ale u mnie na dłoniach się nie sprawdził..Reszty nie znam.
    Ciekawi mnie jednak krem M&S Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie krem migdałowo-brzoskwiniowy. Zapach musi być cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś podbierałam mamie krem Garniera jednak nie był on dla mnie. Nie lubiłam po nim ''śliskiej'' warstwy, a później okazało się że jestem uczulona na składniki w nim zawarte i jedynie działał na szkodę, niż na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego. Jeśli chodzi o szampony także nie znam się jakoś znakomicie. Ja od kilku lat jestem wierna Timotei choć zapewne jego skład nie jest jakiś super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Garnier kiedyś miałam i był całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. garnier do rąk , chętnie przetestuję zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com/, odwdzięczam się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten krem z Garniera i świetnie się sprawdza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. M&S Beauty nie znam ale już mnie zaciekawiła ta marka:) Polecam Ci szampon z Yves Rocher "I love my planet" ekologiczny, lekki i własnie przeznaczony do codziennego stosowania (no chyba że jesteś uczulona na wit. C albo cytrynę to nie polecam):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzoskwinię chętnie bym wypróbowała, z Garnier mi nie po drodze. Jeśli chodzi o szampon do codziennego użytku to proponuję ten. Naturalny skład i cena przyjazna http://www.grotabryza.eu/szampon-do-przetluszczajacych-wlasow-ECLAB.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z Tobą, dłonie są atrybutem każdego z nas :) Niestety nie znam tych kosmetyków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawych kosmetyków używasz. Ja do codziennej pielęgnacji włosów używam obecnie Head & Shouders do włosów przetłuszczających się..

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.