Opróżniamy kosmetyczki — polecane zapachy i perfumy


Dobre perfumy, których zapach długo utrzymuję się na ciele to chyba marzenie każdej kobiety.
W moim przypadku perfumy dzielą się na dwie kategorie.
Perfumy, które aktualnie posiadam oraz perfumy, które miałam i zawsze pozostaną bliskie mojemu sercu.
Mam jednak wiele powodów,aby nigdy nie kupować ponownie.
Z perfumami to tak jak z ulubioną piosenką, zawsze będą dla nas wiele znaczyć jednak z czasem można się od nich porzygać. Dosłownie. 
Po krótkim wstępie zapraszam do postu o polecanych zapachach i perfumach!
Perfumy, które kiedyś miałam...


Just Me, Paris Hilton
Były to moje pierwsze poważne perfumy ,które otrzymałam w prezencie świątecznym od cioci z Ameryki w wieku 12 lat. Używałam ich bardzo rzadko np. na rodzinne wyjścia lub na moją pierwszą randkę z kolegą.
Przywołują u mnie wiele różnych wspomnień.
Zapach jest słodki, można nawet powiedzieć że cukierkowy. Na pewno nie pasowałby do poważnej Pani w biurze, za biurkiem.
Ja lubię takie zapachy. Bardzo lubię zapachy kwiatowe.
Bardzo chętnie stałabym się znów posiadaczką tych perfum. Niestety nigdzie w mojej okolicy nie można ich dostać stacjonarnie. Nie kupuję perfum przez internet. Jestem osobą, która musi powąchać zanim się zdecyduję na zakup. Mam taką zasadę co do butów i właśnie perfum. Tylko stacjonarnie!
Jeśli dobrze sprawdziłam cenę 30 ml możemy dostać już za 120 zł, natomiast 50 ml za ok. 200 zł.
Moim zdaniem to odpowiednia cena za perfumy, których zapach utrzymuję się nawet do kilku dni.
Perfumy Police To Be Woman.
To dość specyficzny zapach, który kiedyś bardzo mi się podobał.
Jeszcze cztery lata temu 50 ml kosztowało ponad 100 zł, teraz na promocji można dorwać je nawet za 40 zł.
Niestety perfumy te bardzo źle mi się kojarzą. Nigdy więcej ich nie kupię, mimo dobrej opinii.

A teraz na pewno dobrze znana Puma Flowing, kiedyś bardzo wiele młodych dziewczyn miało to perfumy. Sama kupiłam je sobie w prezencie na święta.
Niestety nie są już produkowane. Próbowałam znaleźć je i odkupić od kogoś z olx, bezskutecznie.
Gdyby ktoś chciał odsprzedać to jestem chętna!

Na pewno każda z was zna również różowego adidasa. Perfumy słodko-kwiatowe.
Na promocji można dostać je za 19,99.
Do tych może nawet kiedyś wrócę.

Podsumowując wszystkie perfumy, które kiedyś miałam miały różowy design.
Powiem Wam szczerze, że do tej pory uwielbiam ten kolor.

Perfumy, które mam...
Trochę zmieniła się nam kolorystyka.
Perfumy Love Dance firmy la rive. Tania firma produkująca bardzo fajne perfumy!
Te akurat dostałam w prezencie, bardzo je lubię!
Słynne C-thru Pearl Garden. 
Zapach również słodziutki,
Perfumy te są bardzo tanie, ja akurat zakupiłam je w zestawie z żelem pod prysznic.
Polecam wypatrywać tych zestawów przed świętami w cenie 19,99!

No i ostatnie to Demonic Kiss Chrisophera Dark'a. 
Perfumy mocniejsze, dla mnie nawet trochę za ciężkie.
Dostałam je od mamy.

Przepraszam,że zdjęcia we wpisie nie są mojego autorstwa. Niestety aktualnie nie mam jak wykonać zdjęć swoich perfum. 
Mam nadzieję,że spodobał Wam się mój wpis!

Zapraszam Was na:










7 komentarzy:

  1. Z przedstawionych przez Ciebie znam tylko C-thru. W Police bardzo podoba mi się flakonik, samego zapachu jednak nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Adidas jest także i u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę totalne nowości. :) W moim zestawieniu królują dosyć popularne zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zapachy :) Adidasa dalej mam, a Pumę pamiętam zza czasów dzieciństwa kiedy mama używała. Szkoda, że ich już nie produkują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja Pearl Garden jest moim absolutnym ulubieńcem. Pokazałam ten zapach również w swoim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych perfum znam jedynie c-thru i pume. Ja też nie kupuję dużej ilości perfum bo też szybko ich zapach się ulatnulia i jak inne kosmetyki mają swój termin ważności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego zapachu, chociaż markę C-Thru bardzo lubię.
    Podoba mi się tutaj u Ciebie, obserwuję
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.