AKTUALIZACJA CZERWIEC |

Cześć kochani!

Tym razem trochę spóźniłam się z aktualizacją.
Moje włosy przeżywają jakieś apogeum w wypadaniu.
Jest ich pełno wszędzie, a ja jestem tym wszystkich trochę załamana.
Mimo polepszonych wyników krwi i brania leków, tak naprawdę NIC się nie poprawiło.
W dzisiejszych poście dowiecie się również kto wygrał URODZINOWY KONKURS.
Jesteście ciekawi?



AKTUALIZACJA CZERWIEC

Jak już wspomniałam wyżej moje włosy lecą jak szalone.
W sierpniu ponownie zbadam TSH. Już nie wiem co robić.
Grubość moich włosów wynosi teraz 8,2 cm .
Na szczęście rosną w szybkim tempie. Aktualnie ich długość wynosi 58,4 cm. 

Moje samopoczucie pogorszyło się. Zapewne to sprawka brzydkiej pogody za oknem.
Nie poddaję się i wciąż walczę o moje idealne kudełki!

Kosmetyki używane od czerwca do lipca:
Szampon:
Alterra bio morela&bio pszenica - uwielbiam szampony z Alterry. To już mój któryś z kolei i tak naprawdę nie mogę się zdecydować, który z nich to mój ulubiony,
Yvex Rocher Volume - zaskoczyła mnie jego wydajność. Mimo częstego używania nadal mam 3/4 buteleczki.
Bingo spa borowina i 7 ziół - w końcu i ten szampon doczekał się testowania. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. Po nim moje włosy są świeże nawet do 4 dni!
Baby dream - mój szampon do codziennego stosowania.
Odżywki/maski
Bingo spa zielona glinka - maska ta miała służyć do mycia mojego skalpu. U mnie się ona nie sprawdza, moje włosy są po niej przyklapnięte. Mieszam ją z innymi maskami/odżywkami.
Biovax bambus
Garnier awokado i masło karite
Wcierki
Ampułki Joanna Power Hair przeciw wypadaniu włosów
Oleje
Olej kokosowy
Oliwa z oliwek

18 komentarzy:

  1. Pogoda fatalna, ponura i przygnębiająca - chyba bym miała ochotę znowu ponarzekać na upał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam niedoczynność tarczycy i znam problem, ale pomaga mi wcierka Jantar, więc może spróbuj jej :)

    Pozdrawiam,
    www.jeilliebean.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie tu się zatrzymam na dłużej, mam sporo problemów z niesfornymi włosami, które w dodatku wypadają :(

    Pozdrawiam,
    www.pudrowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się u Ciebie sprawdza odżywka awokado garnier? Ciekawa jestem czy Twoja opinia znacznie odbiega od mojej czy jest podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z lepszych odżywek. Kiedy nie mam czasu trzymać maski 30 minut,zawsze nakładam odżywkę na 5 i włosy są dobrze dociążone.

      Usuń
    2. dociążone to i u mnie są, ale niestety odżywienia czy miękkości włosów u mnie brak :(

      Usuń
    3. Przy odżywianiu lepiej postawić na bogatą maskę np. Kallos albo Biovax. Ja zawsze 2 razy w tygodniu siedzę z którąś z nich 30 minut pod czepkiem i ręcznikiem :)

      Usuń
    4. Zgodzę się, ale producent obiecuje odżywienie włosów, a nawilżenie włosów u mnie jest ledwie widoczne, więc trochę nią rozczarowana jestem;)

      Usuń
    5. To akurat prawda,ale mam nadzieję że znajdziesz swój ideał!

      Usuń
  5. ładne włosy, ale muszę przyznać, że nie miałem jako mężczyzna pojęcia o czym mowa. Wygląd bloga zostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co byś mógł mi doradzić w jego sprawie?

      Usuń
  6. Ja obecnie stosuję produkty na porost i wzmocnienie- Hair Jazz
    Mają świetne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne włosy, mi ostatnio też wypadały masowo, ale wszystko się uspokoiło.
    Gratuluję zwycięzcą.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi na wypadanie bardzo pomógł zestaw Jantara. Stosowałam równocześnie wcierkę i szampon. Do tego olejek łopianowy z chilli z GreenPharmacy zdziałał cuda. Teraz, odpukać w niemalowane, od dłuższego czasu mam spokój z tym problemem. Cały czas suplementuję się olejem z nasion lnu - myślę, że i on ma swój wkład w tej sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy zawsze żyją własnym życiem i już dawno przestałam je ograniczać.A jak się nie dogadujemy, to idę do fryzjera i nożyczki rozwiązują wszystkie problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio tez miałam straszny problem z wypadającymi włosami!!!Dziś jest już troche lepiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się kolor Twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.