Urodzinowy konkurs z Włosy takie szalone! | AKTUALIZACJA MAJ, ZAPUŚĆMY SIĘ NA WIOSNĘ

Urodzinowy konkurs z Włosy takie szalone
Jako,że mam NIEDŁUGO urodziny (08.06) postanowiłam zorganizować dla Was konkurs.




Nagrody, które znajdą się w paczce zwycięzcy to:
1. Żel pod prysznic Śliwka i Wanilia firmy Avon 200 ml
2. Matowa pomadka do ust Wibo Million Dollars Lips nr 2 3ml
3. Easy Care T Dream K Lotion, ampułka 8 ml firmy Artego 8ml
4. Dezodorant w sprayu clean&fresh firmy Isana 150ml
5. Krem glicerynowy do rak i paznokci firmy Gatia 100ml
6. Próbki kremy łagodzącego na dzień Ulga firmy Ziaja 



Każdy ma szansę wygrać!
Warunkiem przystąpienia do urodzinowego konkursu jest:
1. Obserwowanie mojego bloga (dołączenie do witryny)
2. Polubienie FP na facebooku
3. Udostępnienie posta o urodzinowym konkursie*
4. Obserwowanie na instagramie Takaszalona8*
5. Umieszczenie banera na swoim blogu/stronie/instagramie/fbl itp. *
Każdy punkt z gwiazdka to dodatkowy los!
Film z wyborem zwycięzcy znajdziecie na moim kanale na Youtubie oraz na Fanpage'u.
Regulamin rozdania
1. Rozdanie trwa od 03.06.2016 do 03.07.2016
2. Ogłoszenie wyników odbędzie się 4 dni po 
3. Organizatorem konkursu jestem ja Paulina z Włosy takie szalone
4. Fundatorem nagród również jestem ja
5. Wartość nagrody ok. 50 zł
6. Pokrywam koszty przesyłki tylko na terenie Polski
7. Niniejszy konkurs nie jest grą losową. 
Wzór zgłoszenia
Obserwuję jako:
Lubię FP jako:
*Udostępniam post z FP jako:
*Obserwuję na instagramie jako:
*Udostępniłam baner (link):
Czekam na wasze zgłoszenia kochani! 
AKTUALIZACJA MAJ


Wspólna akcja zapuszczania włosów dobiegła właśnie końca.
W sumie w końcu tych kilku miesięcy moje włosy urosły 7,9 cm!
Aktualnie długość moich włosów wynosi 56,3 cm. Grubość moich włosów niestety zmniejszyła się do 8,4 cm. 
Pochwaliłam moje włosy, a one w ciągu tego miesiąca zaczęły wychodzić garściami.

Najgorzej znoszą mycie i czesanie.
Walka z chorobą trwa, samopoczucie nieco się poprawiło.
Pogoda strasznie mi nie służy i dokuczają codzienne bóle głowy. 


Kosmetyki używane od maja do czerwca:
Szampon
Aloesowo-ogórkowy z Auchan
Alterra bio morela&bio pszenica
Yves Rycher volume
Artego Dream
Jak można łatwo zauważyć, mój wybór szamponów wcale się nie zmienił.
Odżywki/maski

Biovax bambus
Biovax diamond
Artego dream maska
Garnier awokado i masło karite
Kallos keratin
Wcierki
Olej rycynowy - stosowany na zakola 2 razy w tygodniu.
Ampułki wzmacniajćego Joanna Power hair - stosuję je od 29.06,  na razie nie widzę jeszcze efektów.
Oleje
Olej kokosowy
Olej kamforowy
Olej słonecznikowy
Oliwa z oliwek
Oleje na całą długość stosuję raz w tygodniu, ze względu na moje lenistwo.
Mieszankę powyższych olejów nakładam na lekko zmoczone włosy pod czapkę,potem całość podgrzewam suszarką.

Suple
Nie wiem czy mogę to zakwalifikować jako suplement - tabletki Euthyrox 50.
Witamina B complex

Witamina D 

Czy jestem z siebie zadowolona po akcji?
Mogłoby być lepiej, jednak na prawdę udało mi się zapuścić kilka centymetrów.
Moje włosy nie sa w zbyt dobrej kondycji.

Puszą się,łamią,elektryzują i są szorstkie. 
Wiem, że trochę odpuściłam sobie pielęgnacje.
Od kilku miesięcy często odwiedzam lekarzy, a to nie zbyt dobrze wpływa na moje samopoczucie.

Jednak na pewno się poprawię i moje włosy znów będą idealne!


46 komentarzy:

  1. Obserwuję jako:Natalia Kempa
    Lubię FP jako: Natalia Kempa
    *Obserwuję na instagramie jako:__nattk
    *Udostępniłam baner (link):nattk-photoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako : Katarzyna Stachowska
    Lubię FP jako : Kasia Stachowska
    Obserwuje Ig jako : gremlinek_
    Udosępniłam baner na : Kasiastachowska@blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo ładnie :)
    Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: lili lala
    lubię fp jako: Sandra Melaniuk

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako:Jasmine Vise
    Lubię FP jako:Bernadetta Bomba
    *Udostępniam post z FP jako:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1801443830076488?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako:-
    *Udostępniłam baner (link):-

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Lubię FP jako: Sylvia Bomba
    *Udostępniam post z FP jako:https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/551595908379082?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako:-
    *Udostępniłam baner (link):-

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Kathleen Cara
    Lubię FP jako: Kasia Klarecka

    Długość ich jest teraz imponująca, ale szkoda, że faktycznie zaczęły wychodzić włoski :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Renata Grocholska
    Lubię FP jako: Renata Grocholska
    *Udostępniam post z FP
    jako:https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/971863206264529?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako:-
    *Udostępniłam baner (link):-

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Renata Grocholska
    Lubię FP jako: Renata Grocholska
    *Udostępniam post z FP
    jako:https://www.facebook.com/renata.grocholska.5/posts/971863206264529?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako:-
    *Udostępniłam baner (link):-

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mi tak włosy nie rosną :( świetne je masz. Zazdrosze ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj jakiejś wcierki do włosów?

      Usuń
  11. a co najlepiej działa na puszące się włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej działa dobrze dobrany olej. Na początek polecam Ci oliwe z oliwek lub zwykły słonecznikowy. Ja zawsze nakładam olej na włosy przed myciem i trzymam go godzinę lub dwie. Potem najzwyczajniej myje włosy.

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego!!! :*

    Pięknie Ci włosy urosły. Do tego są takie gęste i błyszczące...!<3
    Mo też ostatnio znów wypadają, chociaż trochę mniej niż jeszcze miesiąc temu, ale bardzo to widać przy moich niespełna 7cm. Podziwiam Twoją kolekcję kosmetyków - imponująca! Z której odżywki jesteś najbardziej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie ciężki wybór :) Najbardziej lubię jednak odżywkę awokado i masło karite od Garniera.

      Usuń
  13. Obserwuję jako: Serenitka B
    Lubię FP jako: Monika Bochman
    *Udostępniam post z FP: https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/1210374645669271?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako: serenitka
    *Udostępniłam baner (link): https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Kadzia bloh
    Lubię FP jako: Klaudia K
    Obserwowanie na instagramie Takaszalona8 jako clauudia4

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: lizzie
    Lubię FP jako: Elżbieta Świtulska
    *Udostępniam post z FP jako: Elżbieta Świtulska
    *Obserwuję na instagramie jako: lizzie33333

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie biorę udziału w konkursie, bo nie spełniam wszystkich wymagań (nie mam FB aby polubić profil), ale ode mnie spóźnione blogowe wszystkiego najlepszego :)
    Weny twórczej do pisania postów, czasu dla czytelników i niekończących się pomysłów na bloga, tego życzę Ci Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Sabina eM
    Lubię FP jako: Sabina Matusik
    *Udostępniam post z FP jako: https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1726548474287905?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako: xsabina1
    *Udostępniłam baner (link): https://123binka.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Marianna M
    Lubię FP jako: Mar Ianna
    *Udostępniam post z FP jako: Mar Ianna https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=200901076972534&id=100011579282067
    *Obserwuję na instagramie jako: taka_marianna
    *Udostępniłam baner (link): http://marianna-pisze.blogspot.com/

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Nadia
    Lubię FP jako: Malinowy Skarbiec
    *Udostępniam post z FP jako: -
    *Obserwuję na instagramie jako: malinowyskarbiec
    *Udostępniłam baner (link): http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia wszystkim biorącym udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę włosów ! Pieknie urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Kinia Ragazza
    Lubię FP jako: Ragazza Mi
    *Udostępniam post z FP jako: Ragazza Mi
    *Obserwuję na instagramie jako: ragazzablog99
    *Udostępniłam baner http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Ola S.
    Lubię FP jako: zielony-pokoik
    *Udostępniam post z FP jako:https://www.facebook.com/zielonypokoik/posts/602158753274485
    *Obserwuję na instagramie jako: koneko_san_
    *Udostępniłam baner (link):http://zielony-pokoik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako : Paulina Ołdakowska
    Lubię FB : Paulina Ołdakowska
    Obserwuję na instagramie : malamii862
    Udostępniłam baner : malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię FP jako:Zdzisława Imianowska
    *Udostępniam post z FP jako:Zdzisława Imianowska
    *Obserwuję na instagramie jako:
    *Udostępniłam baner (link):na fb https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/1057265681026278?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Judyta Szostak
    Lubię FP jako: Judyta Szostak
    *Udostępniam post z FP jako: Judyta Szostak
    *Obserwuję na instagramie jako:
    forever_bambino132
    *Udostępniłam baner (link)https://www.facebook.com/wlosytakieszalone/photos/a.1670084866612003.1073741829.1661441557476334/1761921450761677/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię FP jako: Joanna Kopeć
    *Obserwuję na instagramie jako: As_Joko
    *Udostępniłam baner (link):miosorriso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Alexandra K
    Lubię FP jako: Aleksandra Kobyłka
    *Udostępniam post z FP jako: -
    *Obserwuję na instagramie jako: neferis
    *Udostępniłam baner (link): -
    e-mail: alexandrak-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: J.M.K. Janas
    Lubię FP jako: Kasia Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako:Truskawkowy Świat
    Lubię FP jako:Truskawkowy Świat Blog
    *Udostępniam post z FP jako:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1201681999882616&id=1113900061994144
    *Obserwuję na instagramie jako:nie
    *Udostępniłam baner (link):nie

    OdpowiedzUsuń
  32. PIękne włosy wyglądają naprawdę zdrowo ! Bardzo lubiłam kallosa, teraz stosuje stale Babuszkę Agafii , od paru dni zachwycam się Joico K-Pack :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: swiaturody159
    Lubię FP jako: Świat Urody
    *Udostępniam post z FP jako: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1728308344086340&id=100007215735365&pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako: nie
    *Udostępniłam baner (link): http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię FP jako: Dorota Wysocka

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Paulina Chojnacka (Cyran)
    Lubię FP jako: Paulina Chojnacka (Cyran)
    *Udostępniam post z FP jako: https://www.facebook.com/paulina.cyran.3/posts/929871077139022?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako: paulinchojnac
    *Udostępniłam baner (link): nie

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Saszka K
    Lubię FP jako: Saszka Kołodziej
    *Udostępniam post z FP jako: Saszka Kołodziej
    *Obserwuję na instagramie jako: saszkasledzitrendy
    *Udostępniłam baner (link): nie

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Patrycja Kurczak
    Lubię FP jako: Patrycja Kurczak
    *Udostępniam post z FP jako:https://www.facebook.com/patrycja.kurczak.9/posts/1790031524563092?pnref=story
    *Obserwuję na instagramie jako: kurczak5000
    *Udostępniłam baner (link):nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.