Wiosenna stylizacja

Cześć!


Dzisiaj na blogu mój pierwszy post dotyczący mody. Co jakiś czas będę prezentować Wam przygotowane przeze mnie stylizacje.
Podczas weekendu majowego wybrałam się na spacer po parku.
Wtedy właśnie wpadłam na pomysł,aby porobić kilka zdjęć.


Stylizacja



Kurtka z Mango ( 50 zł PROMOCJA!)
Sukienka z Chińskiego marketu (49 zł) 
Identyczną sukienkę możecie dorwać na allegro.
Buty Genetic ( 79 zł)
Torebka Second Hand ( 4 zł) 



A na koniec zdjęcie zrobione słynnym kijem do selfie :)






4 komentarze:

  1. Świetna sukienka!

    Obserwuję. Pozdrawiam :)
    czterydni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę świetna stylizacja :) Strasznie podoba mi się połączenie kraty takiej jak na sukience i czarnej ramoneski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam motyw kraty
    Też mam sukienkę w czerwono czarną karatę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ubrań z czerwonymi akcentami, ale Ty wygladasz bardzo ok :) Z kurtką całość idealna!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.