Najlepsza matowa pomadka? Tylko Golden Rose

Cześć!

Od pewnego czasu poszukiwałam idealnej matowej pomadki.
Przede wszystkim zależało mi na tym, aby nie podkreślała mi ona suchych skórek na ustach.
O pomadkach firmy Golden Rose pewnie każda z Was słyszała.
Ja zakochałam się w serii Velvet Matte.
Te matowe pomadki otrzymały wyróżnienia takie jak: Kosmetyk Wszech Czasów, Must Have oraz Najlepszy produkt.
Są one nawet porównywane z tymi z MAC'a.
TUTAJ  możecie zobaczyć filmki z takim właśnie porównaniem.
Po przeczytaniu wielu wspaniałych opinii na ich temat, ja również postanowiłam kupić moją pierwszą szminkę z Golden Rose.



Pojemność: 4,2 g
Cena: 10,90 zł 
Skład: pomadki te zawierają w sobie składniki nawilżające oraz witaminę E
Trwałość: od 2 do 6 h
Wykończenie: matowo-satynowe

Posiadam dwa odcienie. 


Nr 12



To moja pierwsza pomadka firmy Golden Rose. Zamówiłam ją podczas moich wielkich zakupów w drogerii ekobieca .

Jestem z niej niesamowicie zadowolona!
Kolor do którego mogę ją porównać to taka ceglasta czerwień. Jest to idealny kolor na co dzień.
Wytrzymała na moich ustach 6 godzin,podczas mojego pobytu na uczelni.
W tym czasie jadłam,piłam i rozmawiałam.
Po powrocie do domu kolor nie był już tak intensywny jak na początku, jednak nadal była na ustach.
Dobrze się ją nakłada, nie jest tępa.

Czy kupię ponownie?
Oczywiście!

Nr 15


Moja pierwsza czerwona pomadka. Odkryłam, że kosmetyki Golden Rose są dostępne w Koszalinie.
Pewnie niektórzy z Was kojarzą sklep o nazwie ZIOŁA na kaszubskiej ? Tam właśnie znajdziecie całą szafę kosmetyków Golden Rose!
Jest to odcień czerwieni, wpadający delikatnie w pomarańcz. Przynajmniej na moich ustach tak to wygląda.
Najlepiej używać jej razem z konturówką, wtedy o wiele łatwiej wypełnić nią nasze usta.
Jej rekord to 3 godziny na moich ustach. Po tym czasie musiałam już ją zmyć. Wydaję mi się, ze na pewno dorównałaby odcieniowi nr 12.


Kiedyś nie byłam wielką fanką malowania ust.
Używałam tylko jakiś błyszczących,bezbarwnych błyszczyków.
Teraz nie wyobrażam sobie makijażu bez pomadki na ustach. 


Pozostałe dwa kolory testowała moja koleżanka.
Możecie zobaczyć jak prezentują się na ustach:

Nr 9


Nr 7


Wśród pomadek Golden Rose Velvet Matte znajdziecie aż 33 odcienie! 
Każda z Was na pewno znajdzie swój ulubiony kolor. 



14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach :) Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham je! ;] Mam nr 18, 23 i 29.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 29 to świetny odcień,sama zamierzam go kupić :)

      Usuń
  3. Numer 12 najbardziej przypadł mi do gustu, choć inne kolory tez wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 12 najbardziej przypadł mi do gustu, choć inne kolory tez wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 to taki odcień akurat do codziennego stosowania.

      Usuń
  5. Numer 12 zdecydowanie wygrywa ;) Rzadko sięgam po pomadki, ale te wydają się całkiem kuszące. Przydałoby się na lato trochę koloru na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam dla siebie fajnej, matowej pomadki i już wiem jaką wybrać ;)
    Dziękuję :*

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto mieć chociaż jedną :)

      Usuń
  7. Ja raczej nie maluje ust ale uważam, że takie posty są pomocne:) Pozdrawiam!

    http://born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jedna golden rose, ale chce poszerzyć o inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Paulina Rychter. Obsługiwane przez usługę Blogger.